مقالات مقالات .

مقالات

تفاوت سایه ابرو و هاشور ابرو در چیست؟

هاشور ابرو روشی است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن آن هم به صورت کاملا طبیعی و نچرال ابروهایی زیبا برای خود بکشید و در نهایت با دقت بسیار زیاد شاید مخاطبین متوجه مصنوعی بودن آن بشوند اما در سایه ابرو از آنجایی که روش همانند کشیدن سایه و مداد در داخل ابروهای شما است کمی از هاشور ابرو مصنوعی تر به نظر خواهد رسید اما در نهایت انتخاب روش مناسب بستگی به سلیقه شما و انتخابتان دارد و خیلی تفاوت فاحشی نخواهند داشت.

 


سایه یا هاشور ابروتفاوت سایه ابرو و هاشور ابرو

سایه یا هاشور ابرو، کدام روش بهتر است؟

سایه ابرو بهتره یا میکروبلیدینگ

 


روش های بسیاری برای آرایش ابروهای شما وجود دارد که به ظاهر ابروهای شما را پر کرده و زیبا جلوه خواهد داد این روش ها شامل فیبروز، سایه ابرو، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن ابرو و هاشور ابرو است. در مقایسه میان این روش ها و تفاوت میان سایه ابرو و میکروبیلدینگ باید بگیم که میکروبلیدینگ ابرو یکی از محبوب ترین روش های دنیا برای زیبایی و پرپشت نشان دادن ابروهای شما است که طرفداران بسیاری دارد. این روش کاملا طبیعی و نچرال است به صورتی که اگر شما در ظاهر ابروی خود کم پشتی و کم حجمی مشاهده می کنید تنها کافی است با انجام این روش اثرات شکستگی، کم پشتی و باریکی ابروهای خود را از بین ببرید و ظاهری زیبا و مرتب به ابروهایتان هدیه بدهید.

 


در این روش میکرو کار با یک قلم که حاوی سوزن هاشور است خطوط باریکی روی پوست شما طراحی می کند که رنگ را به لایه میانی تان انتقال بدهد و به صورتی پوست شما را خراش خواهد داد، برای میکرو کردن ابروهایتان نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید قرینه بودن ابروهایتان است که بسیار حائز اهمیت است.

 


 

 


آموزش سایه زدن ابرو

برای سایه زدن ابروهای خود می توانید از یک برس ابرو یا برس مژه به همراه یک سایه ابرو استفاده کنید، شما می توانید برای پر کردن جای خالی ابروهایتان نوک برس را داخل سایه ابرو زده و به آهستگی سایه را روی پوست ابروی خود پخش کنید. فراموش نکنید که در پخش و قرار دادن سایه روی پوست خود زیاده روی نکیند، سعی کنید کم کم و به آهستگی ابروهای خود را پر رنگ کنید تا مصنوعی به نظر نرسد. گاهی نیاز است برای مشخص شدن مرزهای بین ابرو و پشت پلک در قسمت اصطلاحا تاج ابروهایتان با مدادی هم رنگ سایه استفاده شده خود خطی محو بیاندازید تا قاب ابروهایتان تا حدودی مشخص شود و در نتیجه ابروهایی مرتب تری داشته باشید.

 


 

 


نتیجه گیری

 


همانطور که در مطالب بالا گفته شده است، شما می توانید ابروهای خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن مرتب کنید و دیگر از کم پشتی و خالی بودن ابروهای خود گله نکنید. برای این کار تنها نیاز است از سایه ابرو یا مداد هاشور مخصوص هاشور ابرو استفاده کنید و پس از چندین بار تکرار و تمرین به نتیجه دلخواه خود برسید.

 


گاهی پیش می آید که شما برای پر کردن قسمت های خالی موهای خود نیز از محصولات و اکسسوری های مو استفاده کنید تا کم پشتی آن را بپوشانید، البته امروزه روش سایه زدن و میکروبلیدینگ نیز برای اصلاح جای خالی مو نیز استفاده می شود که باز هم بستگی به شما و انتخابتان خواهد داشت.

 


شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت اکسسوری مو به فروشگاه معتبر الانزا (https://elanza.com/) به صورت غیر حضوری مراجعه کنید و محصولات متنوع و گسترده این فروشگاه را مورد بررسی قرار بدهید و در نهایت در صورت تمایل خرید خود را ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

منبع:/https://persianv.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۴:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)