مقالات مقالات .

مقالات

حفاظ سرنیزه چیست؟

ساختمان را بیشتر می کند. از این نوع حفاظ در حفاظ کشی دیوارهای ساختمانی مختلف استفاده می شود. بسیاری از مراکز تولید حفاظ و نرده، حفاظ سرنیزه ای را در طرح های مدرن تولید و به بازار عرضه می کنند. شکل ظاهری حفاظ های سر نیزه ای یا سر خم در گذر زمان فرق کرده و زیباتر و امن تر شده است. معمولا در ارتفاع 100، 120، 150، 170 و 200 سانتی متری تولید می شود. حفاظ سرنیزه ای را به صورت یک طرفه، دو طرفه یا سه طرفه می سازند. طول هر شاخه این حفاظ ها، حداقل 2 متر می باشد. نوع سرنیزه این مدل حفاظ ها، پرسی است. نسبت به دیگر حفاظ ها، حفاظ سرنیزه ای امنیت پایین تری دارد.
حفاظ دیوار سرنیزه ای، کیفیت بسیار بالا و مرغوبی دارد. زیرا این محصول با بهره گیری از مقاوم ترین نوع از فلز تولید شده است. این مدل از حفاظ به سبب برخورداری از استحکام بالایی که دارد، این امکان را فراهم می کند تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز خود از آن در تمام شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایند.
این نرده آهنی یکی از انواع ارزان نرده و حفاظ است. اما در عین ارزان بودن از امنیت بالایی برخوردار می باشد.


حفاظ سرنیزه و نرده از جنسی آهنی مستحکم می باشد که انواع پرکاربردی دارد
به طور کلی این نوع حفاظ دارای سه نوع پرکاربرد و پرطرفدار می باشد، که عبارتند از:
حفاظ سرنیزه ای تک نیزه
حفاظ سرنیزه ای دو نیزه
حفاظ سرنیزه ای سه نیزه
حفاظ سرنیزه ای تک نیزه
حفاظ سرنیزه ای تک نیزه
این نوع نرده (حفاظ) تنها یک نیزه عمودی دارد که جهت نیزه ای آن به سمت بالا می باشد. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ با فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز، متغیر است.
نرده سرنیزه ای تک نیزه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع حفاظ روی دیوار حیاط می باشد. این نرده آهنی محافظ از نظر عرضی و ارتفاعی سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط ایجاد خواهد کرد. هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از مزیت های اصلی این نوع نرده آهنی، زیبایی و جذابیت آن است.
کاربرد حفاظ سرنیزه
نوع رنگ به کار رفته در حفاظ سر نیزه ای با توجه به سلیقه مشتری، رنگ کوره ای یا روغنی می باشد. جنس رنگ حفاظ سرنیزه ای، پوشش فام درجه 1 است. تراکم آن در هر شاخه 16 ردیف اصلی و فاصله نرده ها 12.5 سانتی متر می باشد. در حفاظ سر نیزه ای، هر شاخه طول 2 متر دارد. ارتفاع استاندارد حفاظ سر نیزه ای 150 سانتی متر و عرض حفاظ 40 تا 50 سانتی متر است. نرده حفاظ نیزه ای سر خم با نرده های 4 پهلو ( به صورت قوطی تو پر) و نوع جوش بکار رفته در حفاظ سر نیزه ای، جوشکاری دو طرفه رکتیفایر است .از این نوع حفاظ در مکان های مختلفی استفاده می شود. از کاربردهای آن می توان موارد زیر را نام برد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)